
Այս բանաձևը հաշվի չի առնում տեսանյութերի և լուսանկարների դիտումները, ինչպես նաև հրապարակված հղումների անցումները:
Շատ ապրանքանիշերի համար (նորաձևություն, գեղեցկություն, առցանց գնումներ) այս փոխազդեցությունների տեսակները շատ ավելի կարևոր են, քան հավանումներն ու մեկնաբանությունները: Զարմանալի չէ, որ ներգրավվածության միջին մակարդակը բազային մակարդակից շատ ավելի ցածր է:
Դիտարկենք 2 օրինակ.

Առաջին հայացքից 2-րդ էջն ավելի հաջողակ է, ավելի լավ ցուցանիշներ ունի: Իսկ հիմա ավելացնենք ևս 1 մետրիկա, մարդկանց քանակը՝ ովքեր տեսել են հրապարակված նկութը:


Փաստորեն, երկրպագուների ընդհանուր թվից սկսելու իմաստ չկա. Անհրաժեշտ է հաշվի առնել այն մարդկանց թիվը, ովքեր իրականում տեսել են ձեր հաղորդագրությունները (օգտվողները հասել են): Կարևոր է նաև հաշվի առնել նրանց, ովքեր էջի երկրպագուն չեն, բայց տեսել են ձեր գրառումը և ցանկացած կերպ շփվել դրա հետ:
Համեմատաբար ավելի փոքր թվով երկրպագուների էջը կարող է ցույց տալ ավելի շատ մարդկանց, ովքեր կարող էին տեսնել որոշակի գրառում:
Հրապարակեք ավելի շատ նյութեր: Աշխատող տարբերակ է, շատ դիտում, շատ փոխազդեցություններ:
Ամեն դեպքում, դա ցույց է տալիս, թե ինչպես շատ հրապարակում արած էջում, անգամ եթե շատ Like կամ մեկնաբանություններ չի հավաքվում, ներգրավվածությունը շատ է:
Ի՞նչ է ստացվում:
Մենք ունենք մետրիկա, որը մեզ թույլ չի տալիս դատել, թե արդյոք ունկնդիրներին դուր է գալիս մեր հրապարակած բովանդակությունը. Դա ցույց է տալիս միայն գործունեության մակարդակը (ինչը նույնպես վատ չէ, եթե բոլորն էլ հասկանան դա): Հաշվետվությունները հաճախ ներկայացնում են հանդիսատեսի ներգրավվածության ցածր տոկոսը, ինչը մեզ զարմացնում է, թե արդյո՞ք մեր աշխատանքը այդքան արդյունավետ է:
Wisemetrics առաջարկում է ներգրավման տոկոսադրույքը հաշվարկելու հետևյալ բանաձևը.
Դուք պետք է գնաք Facebook insights, ներբեռնեք վիճակագրությունը Excel աղյուսակի տեսքով և աշխատեք «հասանելի» և «ներգրավված օգտվողների» սյունակների հետ: Որպեսզի ցուցիչները լինեն համապատասխան, հարկ չկա հաշվի առնել ձեր հաղորդագրությունների վճարովի տեսակետները`միայն« օրգանական »և« վիրուսային »: Այս բանաձևը նախատեսված է պատասխանելու այն հարցին, թե արդյոք լսարանը, որին մենք ներգրավում ենք, մեր հրապարակած բովանդակությունն է: Բանաձևը լա՞վ է, թե՞ ոչ. Եկեք միասին մտածենք, բայց ես զեկույցներում «սա քննարկելու» համարը ցույց տալու իմաստ չեմ տեսնում: