Հետևեք մեզ

Branding/ReBranding

Բրենդինգը օգտագործվում է ընկերության, նրա արտադրանքի և ծառայությունների ընդհանուր ձևավորումն ու առաջխաղացումը նկարագրելու համար։ Բրենդինգը ներառում է լոգոյի ստեղծման համար օգտագործվող գույների և դիզայնի տարրերի ընտրություն և բոլոր ապրանքների հետևողական պիտակավորումն ու փաթեթավորումը՝ օգտագործելով նմանատիպ տարրեր՝ ընկերության ճանաչումը սպառողների մտքում բրենդավորելու համար։ Բրենդինգը նաև ներառում է ընկերությանընդհանուր հաղորդագրության ճանաչումը, որը հյուսված է դիզայնի տարրերի և շուկայավարման առանձնահատկությունների մեջ։ Ռեբրենդինգը օգտագործվում է գոյություն ունեցով ապրանքանիշը վերցնելը և դրա հաղորդագրությունն ու դիզայնի տարրերը փոխելը կամ փոփոխելը։
Բրենդինգի առավելությունները
Ընկերության և նրա ապրանքների կամ ծառայությունների բրենդավորումն օգնում է ընկերությունն առանձնացնել իր մրցակիցներից; Եթե բրենդինգը կատարվում է արդյունավետ և հետևողական, սպառողները անմիջապես ճանաչում են ընկերությանը՝ հիմնվելով միայն նրա գույնի և դիզայնի տարրերի վրա։ Հաջողակ բրենդինգի օրինակներ կարելի է տեսնել ֆրանչայզային բազմաթիվ ռեստորանային ցանցերում և զովացուցիչ ըմպելիքների ընկերություններում, որտեղ լոգոյի պատկերն ինքնին նույնացնում է ապրանքանիշը հաճախորդների մտքում։
Բրենդինգի թերությունները
Արդյունավետ լիելու համար բրենդինգային հաղորդագրությունները պետք է հաճախակի և բազմաթիվ միջոցների միջոցով կրկնվեն։ Ընկերության ապրանքանիշի իմիջը պետք է համահունչ լինի իր կայքի, շենքերի ցուցանակների այցեքարտերի, գրավի նյութերի և արտադրանքի փաթեթավորման միջոցով։ Սա կարող է ծախսատար հեռանկար լինել, հատկապես փոքր բիզնեսի համար, որոնք կարող են չունենալ զգալի գովազդային և շուկայավարման բյուջե։ Բրենդինգի մեկ այլ բացասական կողմն այն է, որ եթե ապրանքանիշի տեսքն ու վիճակը դառնում են հնացած, կամ եթե ընկերությունը էականորեն փոխում է իր իմիջը, ապա պետք է ունենա ռեբրենդինգ։
Ռեբրենդինգի առավելությունները
Ռեբրենդինգը ընկերւթյան իմիջը վերափաթեթավորելու և նոր կամ թարմացված ապրանքանիշ ստեղծելւ միջոց է։ Ռեբրենդինգը կարող է նոր շունչ հաղորդել ընկերությանը, ապրանքին կամ ծառայությանը՝ փոխելով սպառողների կողմից դրա ընկալումը։ Այն կարող է նաև հնարավորություն ստեղծել ընկերության համար՝ ընդունելու նոր հաղորդագրություն կամ դիրք իր ոլորտում՝ թույլ տալով նրան հասնել նոր շուկաներ և ներգրավել նոր ժողովրդագրություն։
Ռեբրենդինգի թերությունները Բրենդինգի գործընթացի նման, ռեբրենդինգը նույնպես նշանակալի ֆինանսական ներդրում է ընկերության համար։ Ռեբրենդինգը զրոյացնում է նախորդ ապրանքանիշը և որոշ դեպքերում կարող է հանգեցնել շփոթության կամ սպառողների կողմից ապրանքանիշի ճանաչման բացակայությունը Եթե դա տեղի ունենա, ռեբրենդինգի ջանքերը միևնույն ժամանակ թանկ են և վնասւմ են սկզբնական ապրանքանիշին որը կորցնում է իր սեփականությունն ու ճանաչումը։ Հաջող ռեբրենդինգը հաճախ պահպանում է նախկինում հայտնի և ճանաչված ապրանքանիշի որոշ տարրեր։ Սա կարող է ներառել նույն գունային սխեմայի օգտագործումը կամ տառատեսակների թարմացումը՝ գոյություն ունեցով հաճախորդների համար ապրանքանիշի ճանաչման տեսքը պահպանելու համար։